Editura NICULESCU utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe acest site, vă rugăm să alocaţi timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul paginilor: Politica de utilizare Cookie-uri și Prelucrarea datelor cu caracter personal, actualizate conform Regulamentului european de protecţia datelor cu caracter personal (GDPR). Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmaţi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform celor specificate în Politica de utilizare Cookie-uri. Nu uitaţi, totuși, că puteţi modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de utilizare Cookie-uri.
Editura NICULESCU verifică cu grijă calitatea produselor sale. În cazurile excepţionale în care cărţile expediate prezintă defecte de tipărire (pagini lipsă, pagini legate invers, pagini albe etc.), acestea se vor înlocui cu unele conforme. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia. Dacă nu se poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului. Plata transportului pentru produsele trimise retur în vederea înlocuirii, în caz de greşeli de tipar, reprezintă responsabilitatea editurii.
Orice reclamaţie privind produsele livrate la clienţi va fi adusă la cunoştinţa Editurii NICULESCU în maximum 24 de ore de la primirea acestora, iar editura urmează să o soluţioneze în maximum 3 zile de la primire. În cazul în care produsele nu se pot livra (stoc epuizat) sau integritatea produselor este afectată pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de Editura NICULESCU, dar nu şi despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligaţiilor companiei noastre faţă de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la client pentru respectiva comandă.
Conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă nr. 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanţă, cumpărătorul are dreptul ca, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului, să notifice în scris comerciantul (document semnat de cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă/curier, cu confirmare de primire) că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, urmând să primească, în termen de 30 de zile de la notificare, contravaloarea comenzii, condiţionat de returnarea bunurilor în ambalajul original, şi doar dacă acestea nu au suferit deteriorări. Cheltuielile aferente returnării bunurilor vor fi suportate de către cumpărător. Vânzătorul are dreptul ca în situaţia în care consideră că acţiunile cumpărătorului au fost cu rea intenţie să solicite daune interese de la acesta, în condiţiile legislaţiei. De asemenea, Editura NICULESCU îşi rezervă dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului.
Returnarea produselor se va face întotdeauna cu confirmare de primire şi exclusiv pe adresa: Editura NICULESCU, Splaiul Independenţei nr. 315-317-319 (SEMA Parc), sector 6, Bucureşti. Coletul va trebui să conţină şi o copie a facturii.
Orice conflict apărut între Editura NICULESCU şi clienţi va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, contractului i se vor aplica prevederile legale româneşti din acest domeniu, iar soluţionarea conflictelor este de competenţa instanţelor româneşti.