Editura NICULESCU utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe acest site, vă rugăm să alocaţi timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul paginilor: Politica de utilizare Cookie-uri și Prelucrarea datelor cu caracter personal, actualizate conform Regulamentului european de protecţia datelor cu caracter personal (GDPR). Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmaţi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform celor specificate în Politica de utilizare Cookie-uri. Nu uitaţi, totuși, că puteţi modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de utilizare Cookie-uri.
Se poate practica managementul într-un mod superior celui prezent? Există alternative mai bune? În căutarea răspunsurilor am dezvoltat conceptul de management integral, pornind de la conceptul de management actual şi îmbogăţindu-l cu perspective interdisciplinare din psihologie, sociologie, etică, filosofie, biofizică şi spiritualitate pentru a repune relaţia dintre firme şi clienţi acolo unde trebuie să fie – o relaţie benefică, profundă, cu demnitate şi entuziasm de ambele părţi.
Acest concept propune o revoluţie în gândirea economică, pentru că presupune depăşirea paradigmelor legate de poziţionarea maximizării profitului pe termen lung sau scurt ca fiind cel mai important obiectiv al firmelor.
Kann das Management in einer besseren Weise als die heutige betrieben werden? Gibt es bessere Alternativen? Bei der Antwortsuche habe ich das Konzept des integralen Managements entwickelt, ausgehend vom aktuellen Managementkonzept mit interdisziplinären Perspektivenbereicherungen aus der Psychologie, Soziologie, Ethik, Philosophie, Biophysik und Spiritualität um die Beziehung Firmen-Kunden dort zu setzen wo sie gehört – eine gute, tiefe Beziehung mit Würde und Enthusiasmus auf beide Seiten.
Dieses Konzept setzt eine Revolution in dem Managementdenken voraus, d.h. die Überwindung der Paradigmen bezüglich der Positionierung kurz- oder langfristiger Gewinnmaximierung als wichtigstes Firmenziel.
Autor(i) | Ioan Cristian Mustata |
---|---|
Număr pagini | 160 |
Anul apariţiei | 2017 |
ISBN | 978-606-38-0127-3 |
Format carte | 16 x 23 cm |
Cod produs | Management integral / Integrales Management |