Editura NICULESCU utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe acest site, vă rugăm să alocaţi timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul paginilor: Politica de utilizare Cookie-uri și Prelucrarea datelor cu caracter personal, actualizate conform Regulamentului european de protecţia datelor cu caracter personal (GDPR). Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmaţi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform celor specificate în Politica de utilizare Cookie-uri. Nu uitaţi, totuși, că puteţi modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de utilizare Cookie-uri.
Probleme ale marketingului bunurilor industriale / Ubungen zum industriemarketing
Prezenta culegere are ca scop să ofere probleme menite să aprofundeze înţelegerea practică legată de marketingul bunurilor industriale. O soluţie corectă la problemele enunţate trebuie să se bazeze pe fundamentul teoretic al marketingului bunurilor industriale, acest fundament fiind aplicat creativ şi permiţând numeroase soluţii alternative.
Aşadar soluţiile propuse în prezenta culegere sunt orientative, fiind menite să asigure înţelegerea mai profundă a problematicii. Soluţionarea problemelor de marketing al bunurilor industriale este un demers creativ, care permite multiple soluţii şi nu trebuie limitat la o singură variantă.
Das vorliegende Übungsbuch hat als Ziel, Aufgaben zu liefern, durch welche die praktische Vertiefung von Wissen zum Industriegütermarketing ermöglicht wird. Eine korrekte Lösung der hier aufgeführten Aufgaben soll auf der theoretischen Grundlage des Industriegütermarketings gründen. Diese Grundlage wird kreativ angewandt und erlaubt zahlreiche alternative Lösungen.
Dadurch sind die hier vorgestellten Lösungen orientativ und haben als Zweck ein besseres Verständnis der Problematik. Die Lösung von Industriegütermarketingaufgaben ist ein kreativer Prozess, welcher mehrfache Lösungen erlaubt und soll nicht auf eine einzige Lösung beschränkt werden.
Autor(i) | Ioan Cristian Mustata, Andrei Niculescu |
---|---|
Număr pagini | 112 |
Anul apariţiei | 2017 |
ISBN | 978-606-38-0126-6 |
Format carte | 16 x 23 cm |
Cod produs | Probleme ale marketingului bunurilor industriale |